Resultats de la revisió del projecte PEPPER

PEPPER és un projecte europeu el qual el seu objectiu principal és crear un sistema de suport a la decisió personalitzat per al maneig de la diabetis. Aquest projecte ha durat 50 mesos i té 6 socis: eXiT (Universitat de Girona), Oxford Brookes University, Imperial College London, IdIBGi, Romsoft i Cellnovo (fins el 26 de març del 2019). Va començar l’1 de febrer de 2016 i va acabar el 31 de març de 2020.

eXiT és el líder del paquet WP3 i del paquet WP8. En el paquet WP3, s’ha dissenyat i desenvolupat el sistema de recomanació d’insulina basat en el raonament basat en casos. Això inclou la creació d’instàncies dels diferents passos de la metodologia de raonament basat en casos i la seva implementació tant en el servidor com en el costat del client de la plataforma, així com amb la integració amb el sistema de seguretat. En el paquet WP8, eXiT ha enfortit les activitats de difusió de PEPPER.

El 20 de maig de 2020, es va realitzar la revisió final del Projecte Pepper de forma virtual. Tots els socis van presentar els resultats de cada paquet de treball i van ser avaluats pel Comitè Europeu. Al juliol de 2020, el consorci va rebre l’informe final de revisió  del projecte i el resultat va ser fantàstic!

El nostre equip eXiT està molt feliç d’haver participat en aquest projecte i d’haver obtingut aquests resultats!